A NeuwebDesk haszmnálatával megszűnik a pazarlás!

Nincs bosszantóbb egy étterem esetében, mint mikor feleslegesen berendelt alapanyagok romlanak meg és kerülnek a kukába, többletköltséget termelve az üzletnek. Hiszen a jövedelmező étterem működésének egyik legalapvetőbb tényezője annak ismerete, hogy milyen és mennyi alapanyag kell az elkészítendő ételekhez – így kerülve el a felesleges rendeléseket, kiadásokat. A készítendő ételek listáját és az ahhoz szükséges árukészlet árát érdemes mihamarabb összeállítani egy intelligens rendszerrel, majd akár költségcsökkentésről, áremelésről, menüváltoztatásról is lehet dönteni, ha a helyzet ezt megköveteli. Mindezekben segíthet a NeuwebDesk éttermi szoftver. A program raktárkészlet és alapanyagkezelési funkciója ugyanis éppen ezekben a kérdésekben nyújt hatékony segítséget. Az éttermi szoftver minden vendéglátó egység tevékenységéhez hozzáilleszthető, így a pizzériákhoz is, a pizzéria program pedig segít többek között a termékek nyilvántartásában, ellenőrzésében. A korszerű, modern, könnyen és gyorsan használható pizzeriára szabott programmal mindig lesz elegendő tészta és feltét, nem fogy el se a hús, se a pepperoni, és garantáltan elégedetten távozik a vendég.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.